مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-29اجتماعي

تولید روزانه 12 تن پسماند عفونی در مشهد


معاون محیط زیست انسانی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: براساس آمارهای اعلام شده، روزانه بالغ بر 12 تن پسماند عفونی در بیمارستان ها، مطب ها و مراکز درمانی شهر مشهد تولید می شود و نظارت بر فرایند بی خطرسازی پسماندهای عفونی نیز مستمراً از سوی کارشناسان .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون محیط زیست انسانی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: براساس آمارهای اعلام شده، روزانه بالغ بر 12 تن پسماند عفونی در بیمارستان ها، مطب ها و مراکز درمانی شهر مشهد تولید می شود و نظارت بر فرایند بی خطرسازی پسماندهای عفونی نیز مستمراً از سوی کارشناسان این اداره کل و آزمایشگاه های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است.

مهدی یزدانجو اظهار کرد: یکی از دلایل آلودگی های زیست محیطی و آب های زیرزمینی این است که پسماندهای عفونی مراکز بهداشتی درمانی ، مطب ها و آزمایشگاه های تشخیص طبی و مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها با زباله های شهری امحاء می شود که بر بهداشت و سلامت مردم تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامتی مردم مشهد و جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیستی، از ابتدای سال جاری تاکنون 190 نوبت بازدید کنترلی از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی-درمانی و مراکز بی خطرسازی پسماندهای عفونی حوزه شهرستان مشهد انجام شده که ضمن اجرای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 12 تن پسماند عفونی در مشهد

تولید روزانه 12 تن پسماند عفونی در مشهد